Nekad 1.rurre. | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.rurre

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? 1.rurre

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och sköt med mina polare och så blev jag dödad av mina egna på något sätt och då när jag var på sjukan så blev jag avstängd permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, jag vet att jag gjorde fel men vill komma tillbaka, vet att det inte har gått en så lång stund sen jag varit bannad men vill gärna komma tillbaka. Tycker att unive var riktigt rolig och go att spela på utan fusk så var de mycket roligare men nu var jag en riktigt tråkig person och körde med det, men det kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för fear innan ett par gånger men de var lite bs men iallafall har jag blivit bannad för det innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela normalt men jag hade då tzx istället som var riktigt dumt men jag har tagit bort allt och kör inte med fusk utan tycker själv de lite tråkigt för ingen annan får riktigt en chans men när jag körde med fusk så kan jag säga att halva av de jag sköt mot satt också på fubb men det är ingen bort förklaring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska absolut aldrig sitta på fubb igen, det var riktigt dumt gjort och första gången jag nånsin gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka