Nekad 1.Ruben | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben

Vad är ditt discord namn? 1.ruben

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ricky Milland och kommer ifrån England han är 18 är gammal. han flyttade till Sverige när han var 9. Han kom med sin mamma bonus pappa och 2 store brorsor. När de kom till Sverige så hade ingen utbildning så de var helt körda men efter några dagar tänkte Ricky hitta några vänner.han började att dra till piren och kolla och där hittade han massa maskerade män som stog och prata. De ropade på mig att jag skulle komma fram när jag kom fram så frågade de mig om jag ville göra lite snabba pengar då sa jag ja för att jag tänkte det här kan vara utvägen för mig så jag kan hjälpa min familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med att unive ska bli bäst och att vi alla ska kunna ha roligt och inte lalla det finns skillnad mellan de vill också kunna uppnå att ha seriöst rp samt att har jag bra rp så kommer folk andra också koimmer rp bra. Samt jag rpat i snart 2 år och jag evt hur amn rpar se ni kommer inte bli misssnöjda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? nej ett senario behver inte alltid ha en vinst man kan förlora men ändå ha roligt. obs jag förstog inte frågan så jag kan ta det på muntilga om jag kommer vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort t.ex. Rdm det st[r för random death match att man dödar någon utan anledning. sundförnuft att man ska ha logiskt tänkade.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i snart 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka