Nekad 1.Ruben | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben

Vad är ditt discord namn? 1.ruben

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ramzi Vladimir och kommer ifrån Ryssland. och är 18 år gammal. han kom till sverige när han var 10. då hade han ingen framtid hans morsa rökte mycket och kunde inte ta hand om honom och hans pappa vara en alkis som slog familjen. och hans bror var krim som inte brydde sig om skolan och hans familj. han hade inte varit bra i skolan för han var inte omtyckt i gymnasiet. så han började med det han brorsa gjorde som va att sälja droger och kunna tjäna pengar för sin framtid som sagt han hade ingen framtid. så hade tänkte en dag att dra och utforska staden så han drog till piren så där hittade han flera maskerde män som stog och gjorde något men han kunde inte fatta vad de gjorde. de roppade på honom och kom fram och då sa de vill du tjäna lite snabba pengar och de tänkte jag att det vore bra för jag hade redan tänkt på det innan och att hjälpa min familj så mycket och göra de mätta magar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med att unive ska bli bäst och att vi alla ska kunna ha roligt och inte lalla det finns skillnad mellan de vill också kunna uppnå att ha seriöst rp samt att har jag bra rp så kommer folk andra också koimmer rp bra. Samt jag rpat i snart 2 år och jag evt hur amn rpar se ni kommer inte bli misssnöjda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara köra för sin egna vinst, utan att göra en rolig scenario för båda parter man behöver inte ju bara vinna utan man kan också få de andra att vinna vet it hur jag ska direkt förklara.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, t.ex. Rdm det står för random death match att man dödar någon utan anledning. sundförnuft att man ska ha logiskt tänkade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, drygt 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad
Anledning:
Vänta 2 veckor efter indraget medlemskap

Du får ansöka igen 2024-09-06. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka