Accepterad 1.Ruben | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561199384908941

Ditt Hex-ID: steam:110000154ea548d

Vad är din discord tagg? 1.ruben

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-02 010559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regler och höll på o lalla/slå min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog min kollega/kompis för att han slog mig innan för ingen anledning och jag slog tillbaks men jag erkänner att jag gick över styr för att jag slog han väldigt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt för att jag överdrev med slagen jag ångrar mig det ska ej hända igen nästa gång säger jag till chefen eller ringer polisen om det slåss igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit väldigt långa pauser med rp och bara blivit bannad 1 gång av något som inte var mitt fel har spelat 1 månad+ men har rpat i över 2 år ungefär och mina tidigare bans för bara för att jag lallade runt och var dum kommer inte ihåg mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunnat ringa polisen eller säga till en chef och rapporterat honom men jag valde att slå honom för att jag inte tänkte rätt för att jag var väldigt trött men inga ursäkter för det jag gjorde men vill bara ha en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lalla runt/slå folk för det minsta lilla

Har du läst våra regler? Ja, det har jag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Hej @1.Ruben!

Är du snäll och inte taggar staffs i ban överklagningar, ha tålamod så får du svar inom kort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka