Nekad 1.Rajan | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nigthclub

Vad heter du IRL? Rayan

Vad heter du på discord? 1rayan

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur utvecklar jag jobbet? Ja, Först och främst så ska jag se till att vi ändå har öppet lite då och då för folket ska kunna veta att denna klubb brukar vara öppen och att det ska vara en plats för folk att ha svin roligt med sina kompisar osv. Den andra utvecklingen som jag ska genomföra är att jag kommer försöka hålla några speciella event där folk kan tävla för att vinna saker och ting till e.x Gratis drinkar hela natten osv, jag gör just detta eftersom att när folket inser hur roligt det är att festa & tävla hos galaxy då kommer folk konstant vilja gå ditt när de öppnar. Jag kommer också se till att vi lite personaler som är duktiga på en vis sak till ex Säkerhetsvakt, Personal-Ansvarig, DJ, Bartender och möjligtvis en Delägare om man hittar en kompetent person, Jag kommer se till att Klubben är aktiv och har ett bra rykte hela tiden och att det ska finnas personaler där som kan jobba när det behövs för att alla ska ha roligt där. En till grej som jag vill tillägga är att jag kommer dessutom försöka få samarbeten som till ex Securitas där de kan utbilda/lära våra säkerhetsvakter hur man ska agera på vissa situationer .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu i en annan klubb som kallas bahamas mamas där jag är Säkerhetsvakt, DJ och personalansvarig och där brukar väldigt många gå för att festa och jag hanterar människorna där väldigt bra och min plan är att få över dessa personer till Galaxy ifall jag blir chef

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne relativt mycket för kunna gå på möten, sköta om klubben osv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad ej med i discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka