Nekad 1.Rajan | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195245201

Ditt Hex-ID: 1100001499c4a91

Vad är din discord tagg? 1.rajan#5800

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 0EC376F1-7BB9-4C5A-BF57-02EA83B135BC.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sköt mot poliser utan nån slags syfte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner gjorde då ett butiksrån och när vi väl skulle åka iväg så råkar jag hoppa ut bilen sedan så kommer en polisbil mot mig och jag var ensam då så jag väljer att öppna eld på polisen för att sedan ta deras bil och åka därifrån på direkten seden så väljer jag att dumpa bilen och fortsätta på fots, Jag ser då en polis bil precis framför mig vilket får mig att tänka att jag hade blivit fångad så jag väljer då att skjuta poliserna för att sedan fly men då inser jag att det fanns poliser runt om området så jag väljer att ge upp då sen vart jag bannad för att jag sköt poliser uren nåt syfte, efter några timmar när jag hade vart p bannad så väljer jag och testa nya servers och då märker jag att jag också hade blivit dc bannad för nån skum anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, då detta är nåt som har tagits upp p möten och ska därmed resultera till en perma ban, och jag vill helt enkelt komma tillbaka till servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag ska var helt ärlig så har jag varit bannad ett flertalet antal gånger och varje gång när jag har blivit undanbad så försöker jag att tänka på att inte göra samma misstag två gånger så att det verkligen sitter i huvudet tills nästa gång och jag väljer nu att göra en banöverklagan då jag har spelat på servern i över 1,5 år i sträck och vill komma tillbaka till servern och kunna rpa utan att göra regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat hoppat över staketet och sedan hoppat för det bästa eftersom att jag ändå förstår att det ej kommer vara lika roligt för poliserna ifall de endast bli skjutna på hela tiden så allmänt så skulle jag kunna ändra på att inte skjuta på polisen och även ge de en chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Försöker för skynda sitt ärende. Genom att göra 2 banöverklagningar inom 15 min

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka