Nekad 1.Rajan | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195245201

Ditt Hex-ID: 1100001499c4a91

Vad är din discord tagg? 1.rajan#5800

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 9A63D331-5E52-4ECD-8AC9-3B7060459A3B.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart ju bannad på Fivem servern men jag fattar inte varför jag vart bannad på discord servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart bannad av yro i fivem servern sen efter några timmar in i bannen så väljer jag att testa några servera som jag aldrig hade testat och sedan så blev jag bannad från dcn för ” spela på strive om det är så roligt” vilket var väldigt konstig eftersom att jag redan vart bannad från servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fivem bannen var absolut inte en felaktig ban men jag skulle säga att discord bannen är en, och jag förstår att jag måsta ta några dagar och ta lärdom om min ban men jag vill jättegärna komma tillbaka till discord

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Genom att inte göra samma misstag 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, Kanske inte spela på nån annan server när jag väl var pbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka