Accepterad 1.Rajan | Ansökan till Servervakt [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Vad heter du på discord? 1.ryan#5800

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar komma hem från skolan runt 16:00 och sedan så brukar jag spela lite grann och sedan gå ut me vänner eller gå till träning.
Mån: 16:00-22:00
Tis: 15:00 - 22:00
Ons: 16:00-22:00
Tor: 16:00-22:00
Fre: 16:00-03:00
Lör: 10:00 - 03:00
Sön: 10:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,9 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad några gånger, Men de var när jag var nästan helt ny på rp, Såklart så ångrar jag detta, Men har ej blivit bannad på flera månader nu, Vill gärna få en chans som servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vara en förebild till andra spelare på servern och det menas att man ska kunna kunna hjälpa alla spelare som kanske är nya med att förstå regler, Men även att man ska använda sina perms till rätt sak och det menar jag att man ska banna när det är regelbrott som sker. Bara för att man har perms till att banna ska man inte göra det eftersom ifall det är ett milt regelbrott behöver man inte banna men kan ge en kick osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att det är för många personer som vdmar, rdmar osv och jag kan inte göra något åt saken och jag vill nu göra en skillnad, Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte mycket att säga här men jag vill helt enkelt göra en skillnad som servervakt till rpn då

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: till exempel ifall din vän begår ett regelbrott och du inte bannar han så och sedan så begår en annan person som du inte känner samma regelbrott och du väljer att banna han, det där är korruption eftersom att du ej behandlar alla på samma sätt.
Abuse: Använder sina perms till sin fördel eller använder sina perms för att kanske revva nån osv, eller att använda /toggleid på scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka