Nekad 1.PhantomAraba | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.PhantomAraba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayio

Vad är ditt discord namn? phantomaraba4

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Ayio Hagelström och han ska vara 31 år gammal. Han kommer från mellanösten. Min karaktär har add och autism men han är vänlig men har humörsvängningar när han blir skrikt på tex. Min karaktär har 2 mål, mål 1 är att försöka bli polis då han vill hjälpa till men att bli polis kan vara svårt om man har tex autism men han ska försöka så gått han kan för att komma in på polishögskolan. Mål 2 är att köpa hus och bilda en familj då han vill göra sin familj stolt då att bilda en familj är en viktig sak i hans hemland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp men framför allt en rp som kan skifta och en karaktär som kan rpa många olika saker på ett bra och unikt sätt. Med det menar jag att jag kommer hämta en unik rollspels mekanism och rpa så bra som möjligt och försöka lära känna nya personer så att jag kan ha det trevligt på unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter motparten vinna för att ej rpa för tex vapen pengar utan man ska sträva efter hög och bra rp med långa utdragna scenarion som är roliga för alla parter
Att man inte ska spela för att vinna ett scenario men att man ska spela för att få ett rp rikt scenario som möjligt.
Med detta sagt så menar jag att man ska spela för att båda parter i ett scenario ska ha trevligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler. typ så som rdm, att man dödar folk utan en bakomliggande rp tex. Eller fear rp, man ska alltid stärva efter sitt liv och ej tex springa iväg om polis riktar vapen mm då det är fear rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat rp ett långt tag och älskar och rpa men man kan alltid utveckla sin rp och det är det ja ska göra på unive.
Har rpat på flera andra servrar och är erfaren om en hel massa regler. :D
Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag känner men om ni vill att jag ska tilläga något eller har synpunkter kan jag såklart berätta mer.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka