Nekad 1.macky | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.macky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? 1.macky

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bigoo, Han föddes år 2007. Big O uppfattas oftast som en stabil grabb, oftast trevlig men kan absolut sätta ned foten om de så skulle behövas. Han har många år inom olika slags yrken som tex mekaniker, bilhandlare men på senaste tiden fått upp starka intressen för gängkriminalliteten. Han har under de senaste åren glidit runt tillsammans med sina grabbar och bara chillat runt i staden. De är egentligen inte det livet han vill . Big O gör så att sina närstående fortsätter att liva och han kommer att kriga tills han inte klarar de mer. De finns alltid olika sätt att se på saker och olika sätt att lösa olika situationer enligt Big o, men ändå så har han svårt med det . Big o har starka känslor och blir väldigt arg när han är arg och väldigt ledsen när han är ledsen. . Big o löser alltid sina problem tillslut , o han skapar sällan några "egna" problem. Big O´s uppväxt såg mörk ut, han hade en väldigt stor frånvaro från skolan, han växte upp i vårby Stockholm, hängde oftast med fel personer, hans pappa hade gått bort i tidig ålder och hans mamma försökte allt hon kunde för att rädda honom. Tyvärr så gick det inte, han började göra småsaker för äldre och de slutade med att han behövde skada folk, råna folk, bränna upp bilar och till slut döda folk. Nu vet ni lite mer om Big O´s uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag rpar min karaktär på ett unikt sätt vilket är att min karaktär är bipolär. Detta menas med att min karaktär kan vara överdrivet positiv och från ingenstans sen bli negativ/deprimerad. Vilket ger till slut ett annorlunda sätt för folk att uppleva rp och ger nya utmaningar. Detta menas med att jag kommer gå in i det mer djupa rpet för att både utmana mig själv och andra som inte är vana vid det. Det gör så att folk förbättrar sitt rollspelande i olika situationer. Jag anpassar även mitt rollspelande efter personen som tar emot mitt rp. Ett exempel på detta är att om jag påbörjar ett djupt rp och jag märker att personen inte är särklit van med det och är osäker på hur hen skall svara så kommer jag utgå från det och sänka "svårhetsgraden" men om jag märker att personen har lätt för sig utan några svårigheter överhuvudtaget så kommer jag anstränga mig mer och öka "svårighetsgraden" för att utmana personen så hen blir ännu bättre inom det rp området. Jag kommer bidra med rolig och social rp och mitt mål är att man ska komma ifrån scenariona som jag deltar i med ett leende på läpparna oavsätt om man vinner eller förlorar scenariot. Jag har aldrig någon tanke om att vinna något scenario oavsätt vad det handlar om, mitt mål har alltid varit och kommer alltid vara göra det bästa jag kan och se till så att det blir roligt för båda parterna i scenariot. Jag kommer försöka få in en stor del av mina vänner då jag känner väldigt många, jag kommer bjuda in ex sjukvårdare, kriminella, andra jobb och poliser in i mina scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för mortpartens vinst i ett scenario innebär det att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att det ska kunna vara roligt. Bara för att jag har en chans att ta en stor fördel i ett scenario behöver jag inte göra det, ifall jag skulle göra det kan de effektera den andra spelarens syn på rp nivån. Därför skall man inte alltid gå för att vinna ett scenario utan ha även kul. Tack för mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna och förstår de. Ex RDM, VDM, SUNTFÖRNUFT. METAGAMING, FEAR RP, COPBAIT, POWERGAMING, BUGG ABUSE MED MERA. Ingen tvek på saken att jag kan alla regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenheter inom såkallat rollspel där jag spelat på ett flertal servrar som både varit stora och seriösa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ni kommer absolut inte att ångra er att godkänna mig till intervju, jag kommer att bidra med sjuka och välgjorda scenarion, jag kommer att ta med mig mycket folk till servern samt börja streama på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Bannad ingame.
Du får ansöka igen när du är unbannad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka