Nekad 1.ltt | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.ltt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 1.ltt

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle karlsson han är uppväxt i göteborg med sin mamma och pappa det hade de tufft när de va små så olle kom snabbt in i den kriminella vägen i livet. Olle hade många vänner och älskade att umgås med det men han kunde ej umgås med dom ute att känna en klump i magen av att hans föräldrar hade det tufft han ville alltid hjälpa sina föräldrar med pengar men han visste om han hadde gett dom dessa pengar hade det direkt förståt att han va involverad i dåliga aktivitet/kriminella aktiviteter och han ville ej göra det besvikna så än dag började han jobba i ett cafe. Det gillade han samt tjäna han en slant på det efter ungefär en månad hade han tjänat ihop en summa som han sedan gav till sina föräldrar de undrade direkt vart pengarna kom ifrån och han berättade att han hade jobbat ihop de. Hans var riktigt stolta över honom. Sedan så efter ungefär 1 månad till så fick han pappa och mamma jobb. Hans pappa började jobba som bil mekaniker vilket han kännade riktigt bra på och hans mamma började jobba i en salong och senare längre fram äger hon ett eget företag. Sedan levde det bra i alla sina dagar med tillräckligt med pengar för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en riktigt hög rp nivå social rp. Jag kommer att se till så motparten alltid har exakt lika kul som jag har i alla scenarion. Då inte bara ska tänka på att vinna varenda scenario. Jag kommer även att bidra med ett rolig rp/karaktär som jobbar lagligt på till exempel qpark eller något liknande. Men helt enkelt kommer jag att anpassa mig till alla regler på denna servern och bidra med en riktigt hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna varje scenario du ska tänka på att motparten ska ha exakt lika kul som du har i varenda scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Suntförnuft - Tänka logiskt samt realistiskt som om det hade sket i verkligheten. Powergaming - när man spelar för makt och pengar samt inte rpar på sina skador. Fearrp - När man inte värnar efter sitt liv som om det skulle vara irl. Rdm - innebär att man inte får döda någon utan anledning. Vdm - innebär att man använder sitt fordon som ett vapen tillexempel kör på en person.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag absolut har kört rpn sedan 2021 så aa det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej känner att jag har fått ut allt i denna ansökan

Nekad.
Anledning:
En ansöka varje 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka