Nekad 1.Loa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.stt. samt 1.bigbb(föredetta blacky100)

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 215738.pngSkärmbild 2024-03-29 211315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig då philip320 har mixat mig med blacky415.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sup med Makavelli för jag lalla som polis då jag kalla nån pissluffare under ett förhör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban, eftersom ifall man spoofar så måste man ha en ny steam fast jag har haft samma steam hur länge som helst samt så har jag även en annan vittnesbevis inom ditt staff team och det är makavelli han vet att jag ej har spoofat och har kontaktat dig. Du kan även kolla upp med lunify för han vet också förmodligen det då han unbanna mig nån vecka innan det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite si och så fast lär mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Byttit discord namn då en grabb tog ett liknande och han kallas för blacky415.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tyvärr inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Ifall du undrar varför jag satt på ett alt konto så har jag ett svar till dig.

Jag har vart blackad 1 gånger och p bannad 1 gång under en kort period, varav en av dom är felaktig. Jag har även en dålig historik på min ban meddelande fast en del är 10 minuter bans. Så det kan förklara saken. Fast jag ville ärligt inte ses som en "problemspelare" typen av rollspelare. Så jag valde och börja om på ny karaktär, nytt discord konto fast jag behåll samma steam och det skulle inte funka ifall jag spoofade vilket tyder på att jag ej spoofar.

Jag har aldrig vart blackad personligen av dig philip, och vill fortsätta va en del av ditt community och server därför väljer jag att göra ban överklagan, jag ville även börja rpa som polis då jag tycker att vara laglig skulle fungera bättre för mig till en början då jag ej ville hamna i problem för att när jag var krim var jag ganska problematiskt osv. därför valde jag inte att köpa krim. Så det var liksom en "redlist" som jag satte på mig själv som var en bestraffning TILLS jag blev en bättre rpare och fått bättre banmarkering så jag kunde komma tillbaks till krim rpn fräsch och "clean".

Och ifall du tror min främsta anledning till att jag satt på ett alt konto var för att gömma min identitet och vem jag var, så kan jag berätta till dig att det verkligen inte är det eller något liknande. Jag ville helt enkelt inte ses som en problemspelare med tanke på min banhistorik, och även ifall folk frågade mig om jag var blacky100 så skulle jag verkligen inte ljuga och säga "Nej" utan jag skulle vart rakryggad och ärlig och sagt "Ja" då jag ej försöker gömma mig.

Som du förmodligen kanske kommer ihåg bannade du mig från dcn jag vart lite chockad och ifall du endast tillät mig och gav mig en chans till att tala i support vilket jag tycker det är de support är till för, att berätta om sin egen synvinkel och uppfattning om saker och ting, fast jag förstår ifall du tror att jag var en blackad person som inte tillhörde Communityt såklart du banna mig fast ifall jag endast fick en chans och prata så skulle jag vart helt ärlig och skulle även va villig till att screensharea min data ifall de behövdes då jag vet att jag är oskyldig och har inget att dölja.

Det var även ett ärligt misstag från dig 320 då du har mixat mig med en annan person som heter blacky415 som har lagt ut montage och spoofat och om du lagt märke till hans senaste montage så kan man se att han har ped, och jag har själv aldrig haft ped vilket tyder på att jag ej är han fast det finns även andra spelare inom ditt community som kan tydliggöra att jag ej är blackad och att jag inte på något sätt har koppling till en blacklist för tillfället.

320 bara lita på mig och ge mig en chans.........

𝑀𝒱𝐻,
𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤𝐲𝟏𝟎𝟎

Senast ändrad:
Vill även tillägga att jag kört på samma steam i typ 1 år nu, de skulle vart omöjligt att spoofa då man behöver ny steam konto annars funkar ej spoofarn är vad jag fått höra.

Ser ingen anledningen till varför jag inte får komma tillbaks, då jag genuint ej har gjort något fel.
Har även full respekt till ditt community och dig 320 och ifall jag skulle va blackad så skulle jag försöka komma tillbaks på ett ärligt och rätt sätt, och att spoofa ej någon typ av loophole för mig då jag aldrig skulle slösa upp till 500 för att komma tillbaks på ett spel.

Hellre försöka om och om igen på ett rätt sätt(banöverklagan) än att komma tillbaks på ett fult sätt som ingen vinner på och endast jag förlorar pengar på!

Och ifall jag verkligen spoofa varför skulle jag slösat din och min tid på en banöverklagan låter lite ologiskt.

𝑀𝒱𝐻,
𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤𝐲𝟏𝟎𝟎

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka