Nekad 1.Loa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.stt. samt blacky100

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 215738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag behövde hoppa support för att jag lalla som polis då jag kalla nån pissluffar sedan blev jag blackad?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade polis i unive och ba chillade jag lallade lite som jag kan erkänna fast tycker själv inte något som var värt p ban då jag kallade en misstänkt pissluffare i ett förhör sedan hoppa jag sup eftersom jag blev tillkallad alle philip320 kom in i callet samt limpis jag satt deffad hela tiden och snackade inte ens 1 ord eftersom jag blev deffad så fort jag kom in, jag blev sedan bannad från allt samt ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag är ingen idiot som spoofar har bevis på att lunfiy samt emilia har accepterat mina ban överklagan så säg mig då varför jag ska ha spoofat när jag var unbannad du kan även se i unbans logsen, vet att du tyckte något var skumt eftersom jag var på ett annat konto fast anledningen till det är att jag vill ha en ny start och så att folk inte ser mig på samma problemspelar sätt utan jag vill bevisa min rp JAG HAR INTE SPOOFAT HAR LINKER TILL ALLA MINA UNBANS, vet att du tyckte de va skumt då jag spelade på annat konto samt du har nekat mig x antals gånger så kan jag se din synvinkel. Fast jag svär pågud jag har inte spoofat detta ända som är giltig enligt mig är att jag lallade som polis då jag kalla en grabb pissluffare under förhör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket bans FAST ALDRIG NÅGOT LIKNANDE jag har ej heller spoofat kan även screen sharea för er som tror jag har spoofing grejer fast jag har inte JAG SVÄR.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde kommit på är att bete sig som polis för då skulle v inte vart i den sisten.
Fast det där med spoofing så kan jag inte göra nått då jag inte gjort det.
Och ifall jag väl spoofat in mig som ni tror varför skulle jag göra en ban överklagan samt så skulle jag inte ha kvar mina karaktärer,steam och allt??

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej lalla som polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Vet att de var skumt att jag hade flera konton fast som sagt ville börja om på nytt då jag inte ville ses som problemspelare.

Och ifall jag hade spoofer så skulle jag inte haft kvar samma steam och jag skulle fortfarande inte ha mina karaktär fast jag har ju det vilket tyder mer bevis på att jag inte har spoofat.

Har även fått reda på en ny grej det finns en annan blacky som lägger ut montage osv. som spoofar fick jag reda på.
Och JAG ÄR INTE DEN BLACKY NI TROR.
Den blacky som är blackad heter blacky415, jag heter blacky100

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka