- Meddelanden
- 1,088
- Reaction score
- 93
Ditt discord namn: 1juniorentm.
Ditt Hex-ID: 110000140b0d11b
Vad för typ av beslut gäller det? Åker runt i kriminella sammanhang trots tillsägelse. Åker sen till gängområde han verkar ha nyckel till och ber om anställning i gänget.
Vem/vilka tog beslutet? asregrd
Varför tror du själv att beslutet togs? Felaktigt enligt mig
Hur är beslutet felaktigt? Jo, det hela började med att jag vart påskjuten och då hoppade jag in och ut ur bilen som att jag skulle skjuta. Då får jag en tillsägelse av asregrd att åka däriofrån och att inte göra om det. Då åker jag ned till Top Boys och deras Lagningsfirma TB Customs och frågar om anställning på verkstaden. Då får jag det. Jag ser absolut inget fel med att en icke kriminell ska kunnas vistat på en "lagningsfirma" som has hand om ett gäng, (förekommer i verkligheten). Sedan så tillät två vicebossar mig, som var där och då när händelsen inträffade, mig att få vara inne på "lagningsfirman". Tycker att det är så skevt att inte kunna få vara med sina vänner eller att man inte ska kunna få köra "gängfordon" bara för att de är gängfordon, utan patent vill jag tillägga. Visst kan jag hålla med om det i början var onödigt av mig då jag hade tråkigt men tycker inte de andra ska vara något buhu på. Det är ju något som inte ska landa på mig tycker jag. Utan på gänget som anställer icke kriminella om det ska va på de viset.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 110000140b0d11b
Vad för typ av beslut gäller det? Åker runt i kriminella sammanhang trots tillsägelse. Åker sen till gängområde han verkar ha nyckel till och ber om anställning i gänget.
Vem/vilka tog beslutet? asregrd
Varför tror du själv att beslutet togs? Felaktigt enligt mig
Hur är beslutet felaktigt? Jo, det hela började med att jag vart påskjuten och då hoppade jag in och ut ur bilen som att jag skulle skjuta. Då får jag en tillsägelse av asregrd att åka däriofrån och att inte göra om det. Då åker jag ned till Top Boys och deras Lagningsfirma TB Customs och frågar om anställning på verkstaden. Då får jag det. Jag ser absolut inget fel med att en icke kriminell ska kunnas vistat på en "lagningsfirma" som has hand om ett gäng, (förekommer i verkligheten). Sedan så tillät två vicebossar mig, som var där och då när händelsen inträffade, mig att få vara inne på "lagningsfirman". Tycker att det är så skevt att inte kunna få vara med sina vänner eller att man inte ska kunna få köra "gängfordon" bara för att de är gängfordon, utan patent vill jag tillägga. Visst kan jag hålla med om det i början var onödigt av mig då jag hade tråkigt men tycker inte de andra ska vara något buhu på. Det är ju något som inte ska landa på mig tycker jag. Utan på gänget som anställer icke kriminella om det ska va på de viset.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja