Accepterad 1.jamez.1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jamez.1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? James

Vad är ditt discord namn? bloccboyss

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alex stapelgrad och gillar ganaska mycket bilar, alex är ifrån marocko men flytta till unive staden när han var 5 år och kan nu på egen hand söka medlemskap i staden, alex är nu 18, alex blev mobbad i skolan då han hade lite svårt för uttal och med att skriva då han var van med ett annat språk men alex var duktig i skolan och därför lärde han sig ganska snabbt för att ha varit i sverige i några få år, men denna mobbning byggde upp en ilska i alex och därför hamna han i rätt många bråk under sin skolgång och han är inte rädd för att slåss mot någon, alex har därmed också hängt med personer som inte heller är rädda för att slåss och eftersom alex gillar bilar så vill han få pengar till att köpa bilar och därför vill alex göra vad som helst för att få mycket pengar så han kan fortsätta sitt intresse med bilar ännu idag, alex funderar därför att bli polis eller att göra annat som ger han mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med väldigt bra rp och väldigt bra scenarion där dem är väl utvecklade och att båda parterna har kul i scenariot och att det inte bara är jag som vinner på allt för att det ska vara mer roligt att spela på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta betyder att man själv inte behöver vinna hela tiden i varje scenario utan att mortparten får delvis också göra till exempel kidnappnings scenario men att man inte behöver till exempel döda varandra så att man blir tolvad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst reglerna till exempel som powergaming 1 och 2 då ena är att man inte rpar på skador och den andra är att man spelar för makt och pengar. rdm vdm är också att man dödar en spelar utan anledning och vdm är att man använder fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag då jag har övat på rp för att sedan kunnat spela på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inget att säg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka