Inaktuell 1.Gustafsson. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten?
Charlie

Ditt discordnamn:
1.gustafsson.

Ditt Hex-ID.
110000140b0d11b

Ange ditt födelsedatum
12 April 2009

Varför ska just du bli staff?
Varför jag ska bli staff är för att jag har varit staff tidigare och det var roligt. Men om jag nu skulle bli staff skulle jag ta mer ansvar över saker och ting. Jag kommer sitta och hålla koll och ta ärenden hela tiden denna gången och vara mer aktiv över mina områden. Jag ska just bli staff igen för att jag vill visa att jag kan så mycket mer men jag visade inte det, SÅ om jag får en till chans så ska du se det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Det är mycket som inte fungerar på Unive, Men det största problemet ligger i rpn emellan Poliser och Kriminella. Sedan är lagliga rpn lite halv trög inaktiv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
Jag ska samarbete med andra staffs och lösa problemen. Ta tag i dom och ta åtgärderna som behövs och inte sopa det under mattan.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?
Det är viktigt att man agerar professionellt som staff. Dels för att spelarna ska vara säker och lita på staffen men även för att du ska funka. När man är professionell så är man erfaren, Man vet mycket och man pratar med god och trevlig ton och svarar på frågorna du bli tilltalade. Men även att säga vet inte om du inte vet är viktigt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag kommer kunna vara inne ca 4-5 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive?

jag har spelat på Unive sedan slutet av 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja, Jag har varit staff tidigare i ca 3 veckor

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
Donations Ansvarig, Jobb Ansvarig & Jobb Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka