Accepterad 1.driftaren | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.driftaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? 1.driftaren1234

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig kille som heter mohammed som har det väldigt svårt i livet då han föddes med skilda föräldrar. Det tog väldigt psykist på han han växte upp. han hade en mamma som var alkolist o en pappa som var kriminell så han valde att gå i sin pappas fot spår så idag lever han som yrkes kriminell o gör allt för o få tag i droger så han kan försörja sig varje dag. Han sitter väldigt hårt i ett tungt missbruk o skiter helt i sig själv. Men han ställer gärna upp o hjälper andra o är trevlig o lugn men mot sig själv är han djävulen tyvärr. han skulle inte bry sig om han dör vilket dag som helst han är ett gatubarn från start o vet hur man krigar sig fram. Men han försöker verkligen nu o hitta tillbaka till sig själv o verkligen bli den bättre personen. han vill hitta sin stora kärlek i livet o skaffa sig en egen liten familj. Men livet har tagit hårt på han men nu ska han försöka o göra allt för o försöka skaffa sig ett bra jobb o en laglig ekonomi. Så tom som han heter ska göra allt för o lyckas med sitt liv o aldrig mer falla tillbaka till sitt hårda missbruk. Han har hela livet framför sig då han bara är 27 bast o han har otroligt stora intressen för o skruva med bilar det är som en lugn terapi för honom så att tankarna på missbruket försvinner för stunden. Han är väldigt uppfinnig av sig också men största problemet han har är sina diagnoser som ADHD o autism o dyslexi som han kämpar med utöver sina demoner han har djupt inom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig RP där båda parterna kommer njuta av RPn och ha kul och det tycker jag är viktigt sen så kan andra nya spelare ta lärdom av min rp då jag ligger på 1500 timmar på fivem och har bra erfarenhet och vet hur man rpar på bästa sätt. Jag har även spelat på unive tidigare och då hållde jag en bra och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna ska ha kul i ett scenario inte bara en själv. Rpn blir otroligt tråkig om bara en part vinner hela tiden så därför kan man göra roliga och kreativa scenarion där båda parterna har kul och inte gråter för man tex där i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= då du dödar någon utan anledning och utan bakomliggande scenario, VDM= Använder ett fordon som vapen för att döda någon, COPBAIT= försöker få polisens upmärksamhet genom att tex åka fram och förbi dem för locka dem. POWERGAMING= Att tex inte rpa på skador om man tex krockar med ett fordon i en hög hastighet eller blir sjuten då irl skulle man få ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har mycket erfarenhet på fivem och ligger på över 1500 timmar och jag har även spelat på unive tidigare. Jag har även ägt servrar och varit staff på flera.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka