1.driftaren | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.driftaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882255970/

Ditt Hex-ID: 110000136f47462

Vad är din discord tagg? 1.driftaren1234

Vem var det som bannade dig? theodoro

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag tror staffen uppfattade det på ett annat sätt än vad jag uppfattade saken. Jag tror inte theodoro såg exakt vad som hände osv då han kanske fick se ett klipp eller något då det kanske såg värre ut än det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting asså när jag skulle komma in på servern så var jag bannad. Allt hadde hänt dagen innan. Hela grejen som hade hänt var att jag hade bråkat lite INGAME med en tjej så hade jag startat live på mobilen IG och kallade tjejen ful sen dagen efter så vart jag P bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag anser det då det var en del av rollspelet då jag inte mena något ooc men bara ingame. I verkliga så händer det ju att någon kallar någon annan ful. Det är klart att jag inte behövde göra det och det var onödigt och jag skulle inte göra om det om jag fick en till chans. Ja tyckte att jag borde fått hoppat support och fått berätta min syn på saken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit om regelbrott som typ lall och sånt och sånt har jag förbättrats i nu och jag har en bättre rp nivå som jag gärna skulle vela bidra med igen på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå live ig och kalla denna tjej ful. Även att hålla rp seriös och hålla en trygg rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att kanske vara försiktig med vad man säger och gör ingame kanske.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Precis som du själv nämner så hade du igång en stream där du underminerade en ensam tjej som var inlåst i fängelse med er och enligt info tvingat henne utföra saker som hon absolut inte ville OOC, fick även flera klagomål från andra att de blivit drabbade av liknande saker. Sedan har du redan fått dina tidigare överklagningar nekade av mig av anledning att du inte förstått varför vi har nolltolerans mot sådant beteende mot tjejerna på Unive, därav blir du nekad igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka