Nekad 1.Dispatch | Ban Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.dispatch

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199822152179/

Ditt Hex-ID: steam:11000016efa21f3

Vad är din discord tagg? 1.dispatch

Vem var det som bannade dig? jonte

Bild på banmeddelande: unive ban.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja t:hade några på polisstation vilket var idiotiskt, Jag gick in i polisstation och lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in polisstationen och th:ade folk, Hade inget och göra och blev pressad av mina vänner, Dock är jag inte i samma grupp som de längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, Det var ett dumt beslut vilket jag ångrar idag, Jag bröt mot reglerna och fick de ja förtjänade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har varit bannad innan ja. Jag sa nordet i en polis vc vilket låter väldigt otrevligt och oprofessionellt men Jag har lovat mig att aldrig bryta mot reglerna och uppdatera regalerna i huvudet hela tiden som ja gör igenom att läsa igenom reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte t:hat från första början och bara rpat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Kommer tänka över vilka vänner jag har och fokusera på bra RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får stå för dina konsekvenser, ibland kanske det inte är bäst val att falla för grupptryck.

Du gjorde terrordåd helt enkelt med det beteendet, kanske tänka lite mer i framtiden vad som är bäst för en och inte gå på alla andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka