Accepterad 1.Daoud1 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud1

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Daoud

Vad är ditt discord namn? 1.Daoud#9999

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2008

Berätta om din karaktär. min karäktar heter david diaz han är en 28årig man som är framgångs rik och vill bli mer framgångs rik han vill ha många importer i framtiden och vara rik han vill även äga många importer och bli stor och vällkännd inom polisen han e snäll och böter alla med ett lende många av hans vänner är också framgångs rika inom polisen och de har många importer de har även en familj det vill david också ha men det går snett när han va 18år gammal då han behövde pengar snabbt och bestämde sig för att bli krimminell och tjäna snabba pengar nu har han mycket pengar och många bilar men han vill sluta med det livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bli medlem på unive för att jag ska höja min rp nivå och har redan en hög rp nivå jag vill även utveckla scenarios och inte vanliga scenarios som alla andra har jag är även snäll mot folk och rekomendera många till att börja unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att man inte spelar bara för att vinna och att man spelar för att det ska bli roligt om man förlora så gör det inget om man vinner gör det inget så länge det blir roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? spelade här sedan inan

Vidare till muntlig intervju. du har 48h på dig att ta din intervju, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka