Nekad 1.Daoud | Chef-jobb ansökan [Smokey]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Allstar sports cars

Vad heter du IRL? Daoud

Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? sedaan maj

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ha öppet gaska ofta gör events för att det ska vara roligt ta in många nya till jobbet alltså anställa ganska många försöka få det så att det rullar så att fler o fler kommer och köper bilar plus att jag kommer försöka göra välutvecklade events / scenarios så att det går upp till liv lite som t.ex första dagen det är öppet så ska det vara som ett slags event så att alla kommer och kollar på bilarna vad det finns utav bilarna och så att det bara ruller i firman och hoppas på att det kommer hända

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket då jag har varit biträdande i saras P-A i marja lisas och har varit biträdand i Mekonomen kan hella systemet har även jobbat på Autoexparten kan även hur allt fungerar med det system + att jag har varit biträdande på flera utav bilfirma jobben

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta som möjligt kommer vara inne minst 3timmar om dan om inte mer också kommer vara in mycket mer på helger då är jag aktiv som mest men händer det att jag har läxor o sånt så kommer jag proitera det också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka