- Meddelanden
- 1,216
- Reaction score
- 53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Daoud
Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593
Hur gammal är du? 13 snart 14 om nåra dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa nya folk jag kommer även att vissa att de kan. Va rolig rp i qpark och inte att man ska inte va qpark för det är tråkigt jag kommsr anställa nya personer jag kommer även vissa att qpark är ett bra jobb kommer själv gå runt och ge böter om jag blir chef jag kommer även försöka få in många i jobbet så det blir roligt att rpa
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inget men har varit biträdande i saras har varit på många andra jobb har varit polis och kan rätt mycket
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4-6 timmar om dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Daoud
Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593
Hur gammal är du? 13 snart 14 om nåra dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa nya folk jag kommer även att vissa att de kan. Va rolig rp i qpark och inte att man ska inte va qpark för det är tråkigt jag kommsr anställa nya personer jag kommer även vissa att qpark är ett bra jobb kommer själv gå runt och ge böter om jag blir chef jag kommer även försöka få in många i jobbet så det blir roligt att rpa
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inget men har varit biträdande i saras har varit på många andra jobb har varit polis och kan rätt mycket
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4-6 timmar om dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: