Ej Antagen 1.Daoud | Chef-jobb ansökan [Mekonomen Bilverkstad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Daoud

Vad är ditt användarnamn på discord? 1.Daoud

Ange ditt födelsedatum: 25 September 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2024-11-30

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket tidigare erfarnheter inom mekonomen har varit biträdande chef x2 och jobbat där länge och haft kontroll under tiden jag jobbade det rullade på samt så har jag massa andra erfarenheter då ja jobbat i autoexperten och sc styling jag kan mycket inom mekonomen jobbet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att utveckla det så mycket som det går. Bland annat genom att jag gör det aktivt hela tiden så folk kan laga sina bilar hela tiden och inte behöva vänta på oss hela tiden jag vill även kunna göra det på ett mer utvecklat sätt genom att hålla i utbildningar för att kunna åka utan för verkstan och göra scenarios i bil olyckor med poliser brandkåren och sjukvårdare vilket gör ett roligt scenario utav det. Det jobbet behöver en chef som kommer stanna länge där och ta kontroll över det vilket jag är redo att göra för Mekonomen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv flera gånger per dag och länge jag kommer att ha tiden att driva jobbet framåt!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka