- Meddelanden
- 1,216
- Reaction score
- 53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor
Vad heter du IRL? daoud
Vad heter du på discord? Daoud#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 4-5månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att göra så fler vill jobba där jag kommer ha öppet ganska länge och jag kommer försöka göra så att folk bli nöjda jag kommer även göra så att vi i vianor ska va nöjda om hur vi fixar bilar och att det ska va nöjda kunder för att det är kunderas bilar som kommer bli pimpade och a efter att jag vart chef ett tag så kommer jag ta in nya och mer anställda så det är öppet mycket och kommer även att göra så att folk vet att vinaor kommer va öppet konstant för att de ska finnas ett ställe att pimpa sina bilar och folk ska kunna köra dit ofta och se att det är öppet
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarneheter genom att jag kan hela faktura systemet och kan hur saker o ting fungerar har varit biträdande i saras och i meko jag kan även ganska mycket om hur de mesta jobben fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? ganska mycket men olika ibland 17:00-03:00
Tisdagar - 18:00 - 03:00
Onsdagar - 18:00 - 02:00
Torsdagar - 17:00 - 03:00
Fredagar - 19:00 - 04:00
Lördagar - 17:00 - 02:00
Söndagar - 11:00 - 18:00 sen så öppnar jag igen 21:00 - 03:00
Men ksk kan it alltid hålla mig till dessa tider då jag har andra saker att gör som att va emd familj och annat men annars kommer de va de här tiderna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? a de e klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? daoud
Vad heter du på discord? Daoud#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 4-5månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att göra så fler vill jobba där jag kommer ha öppet ganska länge och jag kommer försöka göra så att folk bli nöjda jag kommer även göra så att vi i vianor ska va nöjda om hur vi fixar bilar och att det ska va nöjda kunder för att det är kunderas bilar som kommer bli pimpade och a efter att jag vart chef ett tag så kommer jag ta in nya och mer anställda så det är öppet mycket och kommer även att göra så att folk vet att vinaor kommer va öppet konstant för att de ska finnas ett ställe att pimpa sina bilar och folk ska kunna köra dit ofta och se att det är öppet
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarneheter genom att jag kan hela faktura systemet och kan hur saker o ting fungerar har varit biträdande i saras och i meko jag kan även ganska mycket om hur de mesta jobben fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? ganska mycket men olika ibland 17:00-03:00
Tisdagar - 18:00 - 03:00
Onsdagar - 18:00 - 02:00
Torsdagar - 17:00 - 03:00
Fredagar - 19:00 - 04:00
Lördagar - 17:00 - 02:00
Söndagar - 11:00 - 18:00 sen så öppnar jag igen 21:00 - 03:00
Men ksk kan it alltid hålla mig till dessa tider då jag har andra saker att gör som att va emd familj och annat men annars kommer de va de här tiderna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? a de e klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja