Nekad 1.Daoud | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy

Vad heter du IRL? Daoud

Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja jag kommer utveckla jobbet genom att ha öppet ganska ofta gör events roliga scenarios med galaxy och ha mer öppet än vad andra har det jag tycker även att jag ska få chansen då jag blir nekad varje gång ocj jag vill att ni ger mig en chans för att det byts chefer hela tiden och om det ska göra det men dem som verkligen kommer stanna och utveckla jobbet från inte den chansen jag kommer också att utveckla jobbet genom att stanna som chef länge och inte bara avgå för att som sagt jag vill utveckla jobbet och inte bara bli chef för att får fördelar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har mycket har jobbat i galaxy, unicorn och vet hur menyera fungerar jag är bra på intervjuer och kan mycket mer om jobbet än vad många kan jag

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep en väl utvecklad ansökan. han har bra rp och han verkar vara mogen han bodde att få en chans

Nekad, frågan är ”hur kommer du att utveckla jobbet?” Du svarar snarare varför vi ska välja dig. Svara på frågan och inte på annat. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka