Accepterad 1.Daoud | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348/

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud#1593

Vem var det som bannade dig? Wagu

Bild på banmeddelande: 70c8d07d9d3bed810f5fff0027c8209e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Wagu banna mig för att jag sköt i olje rigen mot en helikopter som polis irl så gör poliser inte det och det är suntförnuft att det första man gör när man kommer fram till olje rigen är att man skjuter mot en helikopter som åker förbi vilket är fel från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag råkade då ta över olje rigen och så åker vi därifrån så får vi en notis att någon tagit över så vi tänkte fine vrf inte göra något kul ksk snacka med dem eller bara allmänt att dem försöker gömma sig i olje rigen men så blev det inte utan vi ser dem åka dårifrån så vi börjat skjuta emot helin vilket är 100% fel från vår sida och detta kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nope det va en rätt placerad ban på mig då jag begick misstaget i detta fallet och jag har lärt mig utav mitt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för svikare, powergaming, sintförnuft, metagaming och annat jag har lärt mig utav alla mina bans och tagit lärdom ifrån dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att ens rpa på notisen och att åka tillbaka jag kunde även skita i att skjuta mot dem och bara gå upp och kolla om det var folk där hade det inte varit folk där hade vi kunnat tagga därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte alltid skjuta det första jag gör och speciellt inte mot en helikopter som jag inte har en aning om jag har även lärt mig att alltid försöka göra det bästa utav situationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka