Nekad 1.Daoud | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att pongy banna mig för att jag lootade direkt när jag dödade en person vilket är fel man ska inte göra det enligt reglerna men jag hörde inga skott så jag gick och lootade men så var det aktiv skottlosning och jag hörde inte vilket är mitt fel på grund av vilket ljudmod jag använde men men det är mitt fel och jag får ta konsekvenserna för det men nu är jag här och gör en ban överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det va så att vi jagade några ifrån diablos och dem rpade inte på skador och sådant. efter det så väljer jag att hoppa ut och skjuta en av dem direkt och sedan loota hnm för jag trodde att dem andra i gänget hade allt under kontroll vilket dem hade men det va frf en aktiv skottlosning vilket är fel och man ska ej göra så vilket var mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var en rätt placerad ban ifrån pongy jag gjorde fel ifrån min sida och jag har gjort fel i detta fallet och får ta konsekvenserna för det jag förstår pongy vrf han bannade mig och det är fel ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad för suntförnuft hets pwg och lite annat men jag har lärt mig utav mina bans och lärt mig utav alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i att loota det är simpelt eller väntat tills det va under kontroll eller kiddnappa hnm

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig utav min ban att vänta tills allting lungar sig och ha den under kontroll. Eller att jag kunde kiddnappa hnm istället för att skjuta direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka