Nekad 1.Daoud | Ban Överklagan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja vible valde att banna mig för att jag gjorde en cp sak vilket var att slå honom på fängelset. Man slår inte poliser irl på det sättet jag gjorde vilket var felnoch jag förstår vibles perspektiv utifrån det hela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det va så att jag tokarev och bandera blev tagna jag va lite arg då för att jag skulle få samma straff som dem 2 när jag bara bröt mot 1 lag iaf så när vi åkte till fängelset så satt dem in mig och jag ser då vible vi ber han ta bort tokarevs handbojor så säger han nej då väljer jag att slå honom vilket är suntförnuft och fel gjort utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var en rätt placerad ban från vible för jag bröt mot regeln suntförnuft vilket var fel ifrån min sida när jag slog vible vilket kommer inte ske igen att jag slår en polis på det sättet igen och hur än arg man är där och då så är det fortfarande inte rätt att bryta emot reglerna vilket jag gjorde pch har förstått mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för pwg suntförnuft meta och så vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara skit i att slå honom och försöka prata med honom på ett finare sätt vilket jag inte gjorde och slog han vilket var felet där. Jag kunde skita i att slå honom och låta bara tokarev prata med han ensam och inte att jag skulle lägga mig i den onödiga diskussionen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte slå poliser allmänt och överlagg folk gör det knappast irl pch jag har även lärt mig hur arg du är i stunden så ska du inte börja brytta regler jag har tagit till mig utav denna banen och lärt mig till framtiden och detta kommer inte ske igen ifrån mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka