Nekad 1.Daoud | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_8417.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Limpis bannade mig för mitt idiotiska beteende för att jag hotade en grabb / svor åt han i pm efter att han klagade på krim rpn och jag hade tröttnat på folk sitter och grinar i chatter om krim rpn så jag svarar tillbaka sluta grina och bara gör en anmälan eller hoppa support så börjar han hetsa i polis chatten jag hetsar då tillbaka i våra pm och då så tar han en bild skickar till vible och vible skicka den till Limpis sedan tar jag och Limpis en diskussion snabbis o chatten och jag blir blackad förstår vrf jag var blackad det var för mitt idiotska beteende och jag får ta konsekvenserna som kommer med det beteendet Kommer aldrig göra om detta som sagt unive är den enda rp servern jag har tyckt om och så kommer det vara hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag vaknar då upp går in i discord via datan och går in i polis chatten så ser jag att en person skriver krim rpn är så cp och håller på om att deras rp är kass jag väljer då att svara tillbaka och säger vrf grinaru gör en anmälan eller hoppa support finns inget att grina över i denna chatt då så svarar han genom att hetsa jag säger till han att komma så tar vi set i pm och vi börjar hetsa emot varandra lika mycket sedan hotade jag han och han tar screenshot och skickar till vible och vible skickar till Limpis och sedan så vart jag bannad för mitt idiotiska efter blivna beteende och jag ångrar det något extremet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta är en rätt placerad ban på grund utav mitt beteende hur jag valde att hantera situationen och att jag ens började en sån onödig diskussion i en chatt som inte gynnar något eller någon så jag får ta konsekvenserna för det jag gjort och bara försöka göra mitt bästa nu. Jag förstår också varför han bannde mig som sagt det var tack vare mitt idiotiska beteende som fick mig blackad jag har lärt mig att inte gör samma sak och kommer inte hetsa fram över o chatter eller pms och har lärt mig utav mitt misstag och att inte göra om det. Som sagt jag har förstått mitt fel och lärt mig utav mitt helt idiotiska beteende och kommer inte göra om sådan dumma saker som denna och bara inte lägga i när andra skriver och sånt. Jag har nu varit bannad i 1 Månad typ och jag hart lärt mig mycket utav mitt misstag under denna månaden har jag tänkt något enormt hur mycket jag ångrar för det jag gjorde och för det cp beteende jag hade där och då. Om jag får en chans att komma tillbaka kommer jag att sköta mig fram över för unive är den server jag vill spela på och har alltid velat spela på unive var min första server och var den bästa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blackad innan som t.ex. i sommaren 2022 när jag kom tillbaka hade jag inte blivit bannad på över 6 månader förutom 1-2 felaktiga bans vilket jag fick unban för
Sedan vart jag bannad för jag bytte servern men kom tillbaka och rpade i 2 månader sedan vart jag bannad för detta idiotiska beteendet och jag har lärt mig utav det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns många olika sätt jag kunde gjort men
1 av dem är att jag kunde fullständigt skita i att en svara på personen för det var det som fick mig och hetsa emot han

2 det andra jag kunde gjort var att bara svar säga till han att göra en anmälan på dem problem det finns i krim rpn så tar staffs hand om det och inte svarar mera

3 Den tredje är att jag kunde bara tänka mig för vad jag kunde svara han med och inte svara med hetsa och göra det bara värre.

Som sagt jag har lärt mig utav min ban och kommer inte göra om detta eller idiotiska efter blivna saker längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte hetsa emot folk och kunna alltid ha en bra diskussion med dem istället för att börja hetsa för minsta lilla och bli arg för ingen anledning detta är vad jag lärt mig utav denna banen och att inte hota folk för ingen anledning man ska inte ens hota någon under några omständigheter som sagt har lärt mig utav mitt misstag och kommer inte göra om det och inte bete mig som jag gjorde. Ångrar det jag gjorde något enormt mycket efter som det är helt cp det jag gjorde och det är inte okej att hetsa emot folk / hetsa jag har nu varit bannad i 1 månad och lärt mig utav mitt misstag enormt mycket pga att jag tänker vrf jag gjorde det har inget att göra om dagarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
är på telefon kan ej skicka in bilden tog ba någon random men den finns i min andra ban överklagan

Jag förstår inte deeypz varför du går in o tar mods/staffs banns när du är helper. Du ska inte röra nån överklagan förutom din egna

Tillbaka