Accepterad 1.Daoud | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att col valde att banna mig för att jag hade en usel rp och gjorde fel utav mig jag blev jagad av en bil som satt o svor o hotade med att dem skulle göra saker för ingen anledning jag ställde mig framför dem och sedan kör dem in mig och jag välter sedan hoppar ut o skjuter vilket är ett fel och jag förstår col

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag åkte runt sedan kom en blå trackhawk och säger inye han busungen igen o sånna saker sedan så åker dem efter mig p pittar mig lite hit o dit och till slut ställer jag mig framför deras bil o dem kör in i den så ja välter o hoppsr ut och skjuter sedan blev ja bannad vilket är fel o ja förstår det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta va en ban där jag gjorde fel jag har lärt mig utav mitt misstag och kommer inte göra om detta igen. Jag förstår COL

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för massa olika saker pwg suntförnuft och annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i o ställa mig framför dem o sen skjuta jag kunde fortsatt jaga dem tills ja hittade en chans o kiddnappa dem med mina vänner som va bakom dem eller så kunde vi ringt in flera personer p omringat deras bil för att ta dem och sedan ifrågasätta det dem gjort emot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta direkt o försöka prata med människor istället och dra ut på scenarios

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka