Nekad 1.Daoud | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348/

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud#1593

Vem var det som bannade dig? Bailybog

Bild på banmeddelande: IMG_7321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är simpelt han banna mig för jag tog deras kropp under en skottlosning vilket är fel från min sida och jag har förstått mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja vi körde mot hamnen och vi kommer fram och se då lexty som skjuter mot våran vän så vi skjuter ner lexty tar hans kropp och åker iväg då blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en rätt placerad ban vilket var fel från min sida och jag har förstått mitt fel vilket inte kommer ske igen och jag vet vad felet är och jag förstår om denna överklagan blir nekad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för pwg och suntförnuft och andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde skita i att ta hans kropp och dra därifrån vilket var fel ifrån vår sida detta kommer inte ske igen då jag trodde att vi fick ta kroppen för ingen såg oss och vi va helt ensamma där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det är klart jag har lärt mig vilket var fel ifrån min sida och jag har förstått mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sonkiez nekade din överklagan igår, vänta med att skriva en ny överklagan tills ca 00.00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka