Accepterad 1.Daoud | Ban Överklagan [ABBE2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? Abbe2010

Bild på banmeddelande: bild_2023-12-18_205406898.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag lallade på torget genom att slåss vilket jag förstår Abbe2010

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det va så att jag åker till torget och då så kommer en grabb fram t mig och slår mig sedan så säger jag slåss inte här och ska hämta upp mina vänner och då så ser jag att han slår dem jag hoppar ut lägger en box och sedan hoppar in och han drar därifrån sedan blir jag bannad för mild lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var en rätt placerad ban då jag gjorde felet får ta konsekvenserna som kommer med det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för olika anledning så som suntförnuft pwg och andra anledningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i att slå han och fortsätta med min dag så som noramlt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla/slåss på torget och se över min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka