Nekad 1.Daoud | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Daoud

Ange ditt födelsedatum 25 September 2008

Vad heter du på discord? Daoud#1593

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det är olika tider men e inne varje dag minst 7timmar

Hur länge har du varit medlem på unive? 3-4 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) 3 gånger inan en av de var för att jag tog en polis bil den andra gången var de för stormning utan tillåtelse och den tredje va för powergaming men jag har lärt mig av mina misstag och kommer it göra om de

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt enligt mig är en slags person som underlättar för staffs dem söker inte efter fel hela tiden de kan banna kicka och de måste kunna ha clipp på de för att om personen frågar om bevis men om de även behövs förlägning så kan de skicka klippet till en helper eller en förlängnings kanal de kan även reva men när de e bugg eller såna saker

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? kick (id) (anledning) /svban (id) (anledning) /revive (id) /toggleid /dv

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig är som en bra förbild för andra att vilja bli bättre på att rpa och inte bara anvönda sin perms för andra saker man ska ha bra rp nivå samt bannar och kickar för rätta saker och inte saker som inte är ett fel

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse e när man tillexempel använde saker för att se vart folk e som t.e.x toggleid eller revive sig själv för att man ska vinna i scenariot och korruption e när man vill ha perms för att använda de till sig själv och inte använda de till rätta saker som t.e.x att reva sig själv när man dör av miss eller andra gånger då man it får reva

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka