Accepterad 1.Daoud | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Daoud

Vad heter du på discord? Daoud#1593

Ange ditt födelsedatum 25 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar - 17:00-03:00
Tisdagar - 18:00 - 03:00
Onsdagar - 18:00 - 02:00
Torsdagar - 17:00 - 03:00
Fredagar - 19:00 - 04:00
Lördagar - 17:00 - 02:00
Söndagar - 11:00 - 18:00 sen så öppnar jag igen 21:00 - 03:00

Men ksk kan it alltid hålla mig till dessa tider då jag har andra saker att gör som att va emd familj och annat men annars kommer de va de här tiderna

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4 mänader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger. Den första va när jag var ny på servern och tog polis bilar körde runt men har aldrig gjort om de sen des. Den andra gången va när jag storma utan tillåtelse. Den tredje gång va när jag powergamade

Har du varit blacklistad någon gång? ja eller vet ej men har varit bannad på dc samt fivem men jag vart bannad för saker i ooc och it ingame när de kommer till dc

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som underlättar de för helpers/staffs och de kan underlätta genom att dva bilar som står stilla i servern och ingen använder de så de laggar mindre samt så de blockar it väggen de kan kicka och bana folk som lallar och förljer inte regler sen kan du kontakta högre uppsata för att förläng banen. Och en sv för mig är även en kille som har bra rp nivå och ville förbättra den och kan alla regler. En sv är även en person som använder sina perms till rätt saker och inte abusar de i scenarios eller andra tillfällen. Och man ska alltid ha en bra förebild så att fler kommer och kör på en så bra server och inte lalla runt utan att ta allting på allvar man ska även kunna lita på en sv

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag kan alla regler och jag är försöker att var så mycket aktiv som det går och vill inte ha vill inte ha personer som lallar på servern och jag som har blivit polis just nu så har jag märkte hur många personer som copbaitar det vill jag få slut på och en sak som jag har märkt som polis är att när en polis som kommer till piren så är de många som copbaitar driftar kör snabbt och även sloss med andra och jag vill få slut på de jag vill även alltid har en bra rp och bra scenarios tyvär så kommer det va någon i nåt scenario som vill förstöra på nåt sätt det vill jag även få slut på. Och nu när jag är polis brukar vi patrullera ner till piren de e många som lallar och man behöver skicka report och det brukar ta tid för de att hjälpa inte alltid men ibland så vill att de som lallar i piren eller andra ställen ska försvinna snabbtast som
Möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är en som använder sina perms till rätt saker och inte för att abuse sina perms. Och har även sett fler sv som har abusat sina perms som t.e.x använda toggle id i skott scenarios eller använda revive när man dör va hunger. Och en bra sv ska även ha en bra rp nivå som t.e.x när man krocka in i nåt jätte hårt så ska man inte skriva me ont i nacken eller sme man kan skriva sme avsvimmad sme medvetslös me ont i h.axel sme brutet v.ben det finns massa sett men kan inte ta alla men man ska alltid ha en bra rp nivå. Och en bra sv är en som hjälper till med att ta bort folk som inte följer reglerna eller lallar man ska alltid följa reglerna till unive och inte lalla

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt En abuse e t.e.x när man använder sina perms för att få en bättre chans att vinna i ett scenarios eller använda toggle id revive under scenarios eller utanför scenarios de enda gång du kan använd revive e när du dör av bug eller nån vdm eller rdmar dig och bannar it vänner eller folk du gillat för att du vill inte man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska alldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario

Senast ändrad:
Tillbaka