Inaktuell 1.cuzen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad heter du på discord? 1.cuzen

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo så här 1 jag vi förbättra servern mycket att få in bra och nya medlemmar och vill jag att alla ska följa våra unives regeler och att det blir så bra som möjligt jag kommer kolla på forumet varje dag och kommer ta intervju varje dag då jag gillar att va Medlemskap ansvarig. 2 jo jag är mogen för min ålder jag är trevlig varje gång jag lyssnar alltid på mina de som är högre en mig jag är kompetent och aktiv har tid för detta jag är aktiv i dc kommer alltid skriva ut när jag tar intervju jag kommer inte besvika nån jag har respekt mot alla jag kommer följa alla vår MA regler så detta ser jag fram i mot jag kommer göra detta aktiv på servern och i forumet och i dc kommer inte besvika nån.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig efter som jag kommer ha tid till det här jobbet och är en trevlig,rolig och håller alltid en god ton och hjälper alltid till när det behövs och jag finns alltid för frågor och är väldigt snabba pm jag gillar även att snacka med nytt folk och jag känner att jag vill hjälpa till med det här jobbet. Är även mogen för min ålder och skulle vara en ära att bli det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Lugn snäll och inte för stressad utan när du drar in de i samtalet så kan du börja med och säga ”Hej och välkommen till medlemsskap intervju om du tycker det går för snabbt så säg till så ta vi det långsammare” det säger du för att de ska känna sig trygga och veta att du är villig till att lyssna på dom och vad de har att säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Påverka den bra, jag tror att folk som verkligen kan bete sig och vet hur man ska rpa kommer komma långt jag skulle vilja påverka den positivt som t.ex. visa icke medlemmar vad som är fel och inte och visa regler och lära de för det finns icke medlemmar där ute som säkert kan rpa bar att de inte vet vart man ansöker.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En som blir medlem eller är medlem ska rpa bra eftersom det kunde alla frågor på intervjun och då ska den kunna använda reglerna för att skapa ett pra senario och rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig tycker jag ansvaret är att priotera medlemskaps ansökningar vara trevlig och mogen och allmänt ta serverns bästa före än allt och inte hålla på att lalla i intervjuerna och ta det sriöst.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag slutar 15.00 och träning 17.30 till 18.30, Tisdag sen dag 15.45 ingen träning, Onsdag 14.25 tråning kl 20.00 till 21.00, Torsdag slutar kl 14.55 ingen träning, Fredag slutar 13.40 träning kl 17.30 till 18.30, Lördag och söndag kan jag ha matcher

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, ses senare

Sätter denna som Inaktuell då du inte har svarat på frågan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka