Nekad 1.Burger | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Burger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1burger._.

Ditt Hex-ID: steam:11000014d46a7e2

Vad för typ av beslut gäller det? Beslutet gäller att jag fick indragen test medlem och krim och ban i 8 dagar för ** ej angivet** men som sagt i själva support ärendet snackade vi om mild rdm och mild shoot on sight, Det syftade lite om brist på social rp med.

Vem/vilka tog beslutet? bl11zz

Varför tror du själv att beslutet togs? På mitt ban medlandet står det **ej angivet**, men i själva support ärendet så snackade vi om mild rdm och mild shoot on sight, Det syftade lite om brist på social rp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag och min kompis då såg en bil som tillbehörde gänget med namn triad, som där och med är opps med fler tals gäng från lila pakten. Och då så valde vi att hoppa ut och börja rikta och försöka att råna dessa personer då. men då så körde de iväg, och då hoppade vi in i bilen och körde efter dem, sedan så väljer vi att hoppa ut och börja skjuta mot dessa personer då. För att de var opps som sagt och att de lyssnade inte på när vi sa **ut ur bilen**. (jag skulle jätte gärna kunna ta emot 2 krim varningar istället för indragen krim).

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jIMc04cSL0tvrfq2f?invite=cr-MSx0TWksODU4Mjg0MDgs (detta är själva beviset som togs för detta ärendet)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka