Accepterad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan (saab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? gamergirl888

Vem var det som bannade dig? saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-09 173940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för vdm, då jag körde på en person vid sjukhuset, mening var absoult inte att vdma personen eller något liknande. Hur det gick till var de att jag körde runt för jag hade tråkigt och kör in till sjukan då kanske nån av mina polare är där. Jag råka köra på personen en gång sedan kör jag fram till honom jag vill säga att de inte var mening att köra på de, men så ska de hålla på och id peeka och vilja få mig bannad för något som var med mening, sedan vill jag köra där i från så kör jag på han en gång i en hastighet på max 20 och sedan kör ifrån. Har lärt mig från mitt mistag och ska du förhand vara säker och inte köra nära folk som går runt omkring min bil eller som står stilla på bil väggar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hur det gick till var de att jag körde runt för jag hade tråkigt och kör in till sjukan då kanske nån av mina polare är där. Jag råka köra på personen en gång sedan kör jag fram till honom jag vill säga att de inte var mening att köra på de, men så ska de hålla på och id peeka och vilja få mig bannad för något som var med mening, sedan vill jag köra där i från så kör jag på han en gång i en hastighet på max 20 och sedan kör ifrån. Jag fattar vad regeln VDM innebär, jag har spelat på servern i över 4 år. Meningen var inte att VDMa personen och använda mitt fordon som ett vapen och ta skada på personen. Det sker vdma ofta och då är det är personen med vilja vill använda sitt fordon som vapen och kanske kör på 10 personer som står vid ett ställe och snackar. Inte något liknande som detta. Sedan fattar jag inte varför man bli sur för något litet som detta och vill få personer bannade,. Personen tog ingen skada eller något samt att jag inte gjorde de med vilja att VDMa. Hoppas ni förstår mig hur jag uttrycker mig och att jag 100 procent kan reglerna och 10 dagar ban för en sån här grej känns lite trögt. Jag rollspelar nu för att ha roligt ända jag gör är att köra runt osv, jag begår inga regelbrott eller liknande. Jag har blivit Vdmad själv flertals gånger, som ett exempel vis är igår när en person köra på mig om och om tills jag dog, jag blev inte arg eller sur eller något. Jag bad om jag kunde få revive då jag vart vdmad men då ber staffen om klipp, jag hade inte klipp och då fick jag vänja mig och vänta tills någon tar mig till sjukan istället. Är ingen person som villl få personer bannad, slutet av dagen är det ett spel, men ett rollspel där man ska rollspela och spela efter reglerna som 100 procent är rätt. Hoppas ni förstår mig och att jag inte förösker skylla ifrån mig eller något liknande och talar endast sanning. hoppas jag kan få en chans och bevisa att jag verkligen inte kommer göra om detta. Och vill gärna bara rollspela igen då det är kul och har 100 procent lärt mig från mitt mistag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban eller inte. Alltså jag körde på personen, de är sant. Men att jag VDma och använde mitt fordon som ett vapen och vilja få han skadad/döda personen gjorde jag inte. Körde på han 1 gång med mening innan jag skulle dra i en hastighet på max 20. Personen tog ingen skada eller något liknande. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller något liknande. Men helt ärligt hade en person gjort detta på mig skulle jag inte anse detta som en vdm, och vilja få personen bannad i 10 dagar för detta. Men annars så ber jag om ursäkt och vill gärna få chansen att bevisa att jag verkligen inte kommer göra om detta och vill gärna endast gå in igen på servern och ha roligt och köra runt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för, rdm, lall, o lite annat. Har dessutom tagit lärdom från varenda ban jag har fått och som aldrig kommer förekommas igen. Samt denna bannen har jag tagit lärdom utav att ej köra snabbt eller köra nära om folk som står på gatorna eller som går. För det kan ske något liknande som detta och sedan kan resultera till en ban eller något liknande. Detta kommer jag aldrig att begå i förhand. Jag har inte spelat unive på över 1 månad och kom tillbaka igår typ och vill endast köra runt och ha det kul, men så lyckades jag få en ban för detta. Vill gärna få en chans och bevis till dig att jag verkligen inte kör på folk eller något. Jag rollspelar just nu för o ha roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tills nästa gång eller hur jag kunde helt och hållet gjort annerlonda är att jag kommer jag vara försiktig när jag kör bredvid folk som går. Kanske då jag råkar köra på de, eller att de dsyncas. Då kanske personen blir arg över detta och vill få en bannad. Darför ska jag till nästa gång köra lungt bredvid folk som är runt bilen och vänta så de aktar innan jag kör så inte något liknande kanske sker. Kommer dessutom ej att köra nära folk som står på gator eller gå för detta kan bli dsync eller att jag råka köra på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig 100 procent och jag vet om reglerna och vad VDM står för. Kommer som sagt ta det lugnt nästa gång jag kör runt om folk och så de inte blir påkörde eller att något liknande som detta sker,.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka