1.Bonbaclat
Icke Medlem
- Meddelanden
- 102
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-3nj9 — FiveM, Permanent
Anledning: clogg cloggar först i ett scenario och efter support går han ig och säger n ordet
Bannad av: Fastasf0ckboii
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Allt började med att jag gick in på servern efter att jag ej har spelat på 1-2 månader och tänkte fixa tillbaka mitt yrke ingame då jag var kickad ig, men hade kvar roller på discord, så snackade med ett par staffs och de sa jag skulle hitta en rekryterare ingame eftersom de kan lösa det då. Jag letade men hittade ej tillslut sprang jag ner till garaget där nere där stog 3-4 personer och jag frågade då ifall de va rekrtyterare de ignoerade mig och sa till mig vad jag gjorde osv i garaget. Jag berättade att jag jobbar här och har roller på discord som jag skrebv då i ooc chatten, och föröskte berätta att jag hade detta yrket fast de bryyde sig ej och sökte igenom mig o tog massa grejer ifrån mitt inventory som ej ens tillhöra detta yrekt och mycket mer, jag berättar till dom vad dom håller på med och att dom inte kan göra så men de sket i de och sa till mig varför jag har på mig olaliga saker på mig jag berättar att jag inte vet osv o försöker berätta att jag precis kommit tillbaka till servern efter en lång paos men de är riktigt äckliga och försöker grippa mig jag blir då sur och springer ifrån ut och jag inser att de ej hinner ikapp så jag stannar och säger till vad vill ni mig jag förösker ej springa ifrån pallar ba ej men detta just nu och någon tasrar mig då och då tar jag spawnmenu för jag försöker endast få tillbaka mitt yrke och har ej varit inne på ett bra tag så händer detta. Blir så klart arrg och väljer då ta spawnmenu som jag fattar är fel sedan går jag ingame igen och går tillbaka och fäörsöker hitta en annan rekryterar då dessa var riktgt äckliga och helt konstiga men då är dom där och har kallt hit staffs, jag blir indragen till support han berättar att jag kommer få en ban osv, jag berättar detta till staffen men han bryr sig inte om något jag vissar desutom bevis vad dom har gjort och allting att lyssnar ej och har tills idag ej svarat på mina pm, eller kollat på bevis från min sida. Sedan drar han ut mig ifrån support kanael sedan ser jag att dom har seriöst taggit allt från mitt inventroy ingame dessa personer som jag träffade från början, nycklar, mat, pengar allt minns inte ens vad jag hade men seriöst allt. Och sedan skriver i ooc du tillhör ej detta jobbet efter sättet du beter dig på. Och där pallar jag ej mer och då säger de jag sa som står på bannen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Klart jag tar ansvar, förösker inte skyla ifrån mig eller något liknande men berättar endast sanningen och anlening till det som hände, hoppas ni som läser detta förstår mig om ni gör de och fattar varför jag gjorde de jag gjorde. Jag vet att detta är fel och ett regerlbrott som verkligen ej för brytas. Och vill gärna kunna bara spela igen men så hände detta.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att oavsett ifall någon annan person begår ett regelbrott mot mig eller liknande så ska jag inte heller göra ett regelbrott, de ger mig liksom inte möjligheten att göra det och ska bara spela vidare, dessutom den staffen som bannade mig antar han känner någon av dessa då när jag förösker vissa klipp och berätta vad som hände så ignoererar han de jag sa skickade även till hans pm men inget är svarat, som staff tycker jag att han har ett ansvar att kolla till varje beslut och inse båda sidorna men han valde ej det och satt endast ban på mig så var en rätt ban och inget jag säger ifrån mig eller något. Jag kommer aldrig begå detta regelbrott igen och kan lova det och vill så gärna komma tillbaka och vissa min erfanhet inom rpn och börja rollspela på servern igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Som jag skrev förut ville jag endast komma in på servern efter tagit en paos ifrån spelet, men då träffar jag på dessa som förstör hela grejen, och vad ska man då göra när staffen är emot dig dom ingame och ingen lyssnar på din sida eller något. Jag vill så gärna få chansen att komma till baka kommer lova att detta absoulut ej sker igen och vill endast kunna rollspela igen, kommer presentera en hög rp nivå inom framtiden och inga fler reglebrott eller något liknande,
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja