Accepterad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? yyyyy.y

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 164627.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för all night grafic pack det var inga no bushes bara all night grafic pack, som jag då spelade me som är emot reglerna som var rikitgt dumt gjort utav mig som jag inte borde ha spelat me under huvud taget nu har jag lärt mig utav min ban som jag fick för 1 vecka sen och jag vill gärna komma tbx till servern då jag har lärt mig utav mitt misstag som jag inte kommer göra om igen och spela med tillåtna grafick packet på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså de börja med att ja skulle in på sevrern och jag råka sätta på fel grafic pack, jag sa det till min vän fast han sa ingen bryr sig om grafic pack så jag fortsatt och spela med det men annars så var så att jag o grabbarna chillade vi körde t koks ställler o robbade folk sen vart det en liten skotlossning då en av de som plockade hade på sig en glock 19 som började avlossa skott emot oss så vi sköjt ner honom och sedan bad honom o ta upp händerna och tog hans grjer och sedan stack från platsen. Efter detta skrev savage till mig att komma support jag hoppar support de säger till mig att jag har spelat me all day grafick pakc som de hade sett genom att speca min skärm antar jag och sedan sett det. samt att han såg att ja spelade me det natten förre detta ocksåp som var dumt gjort utav mig som jag har lärt mig utav nu veti nte ens varför jag spelade me all day vart jo lite dumt och ångrar att jag gjorde det och känner nu att jag har fostått grjen nu och tycker ajg borde få en till chans på servern igen. Och jag kmr inte att spela med ett grafic packet som är ej tillåtet igen och spela utan eller me grafic packeten man får spela med på servern. Och vill komma tbx nu gärna då jag har lärt mig utav mitt misstag och ej göra om detta igen. Vill gärna komma tillbaka då det var kul på servern o känner nu att ajg har fattat felet som jag har gjort och vilket jag absoulut inte kommer göra om igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban då det var jag som spelade me ett grafick packet som man ej får spela med då det är all day och nnu när jag tänker efter då vet jag inte vrf jag spelade me det då det vart ändå rätt så onödigt när man tänker efter nu i efterhand och jag kommer inte göra om detta igen och spela med grafick packet som är tillåtet eller utan då jag har lärt mig nu och vil gärna komma tillbaka till servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för rdm,vdm, lall, cop bait som jag har tagit lär dom utav samt att jag har tagit lär dum urtav denna typ slags av ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde helt enkelt inte spela med all day grafic pack och spela med ett tillåtet vet inte ens varför jag gjorde det kanske för att jag är varn med att spela med det då jag har spelat me detta typs av grafic pack innan men nu så har jag tagit bot det och kommer att spela med tillåtna eller utan då jag har lärt mig utav mitt misttag och vill gärna komma tillbaka till servern igen då det vart kul att rpa på servern då jag har många vänner där osv. Men annars så har jag lärt mig och detta kommer aldrig att förekommas igen eller seanre, kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig nu att ej spela med grafick pack som är ej tillåtna eller all day grafick pack. Som vart dumt gjort utav mig, kommer ej att spela med något liknande igen utan spela utan grafikc pack eller me ett tillåtet. Vill nu gärna komma tillbaka och har seriöst lär mig nu utav mitt mistag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka