Accepterad 1.benji | Chef-jobb ansökan [jönssons] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jönsson

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? 1.benji

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 3 mars 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla det på ett sätt som gör det roligt för andra spelare att jobba där vilket i sin ända leder till att jobbet blir mer aktivt och utvecklar en stark social rp. Hur skulle jag göra detta då? Jo, jag tänker mig att man håller det öppet för arbetsintervjuer så att alla känner sig välkomna att få samma möjligheter till att få jobbet. På detta sätt undviker man också vänskaps korruption. Sedan när man har ett viss antal anställda så låter man dom jobba. Man har öppet var dag, ser till så att alla är med och bidrar till det som jobbet strävar efter. Märker jag som chef att det är någon som inte bidrar eller att andra tycker att den inte bidrar så kanske man ska byta it den personen mot någon som faktiskt är villig att bidra med något. Och genom att använda sig utav detta system så kommer man att bygga upp jobbet till något positivt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just mäklarfirman har jag inte mycket men lite erfarenhet. Jag har kompisar som både varit chef och andra anställda. Har varit med dom när dom har jobbat så vet på ett ungefär hur systemet fungerar. Sedan har jag tidigare varit bitr.chef för advokatbyrån så vet hur man sköter administrationen ordentligt och hur det systemet fungerar. Så iom att jag har varit tidigare under chef så vet jag hur man sak styra ett yrke framåt och hur man gör det till det bästa möjliga.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag, för att om jag vill uppnå mina mål med utvecklingen så händer det inte om ingen gör något. så var dag skulle jag säga att jag är aktiv i minst 3-4 timmar. Kan ändras pga personliga skäl om så är fallet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? jajemän

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka