Nekad 1.benji | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? 1.benji

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 3 mars 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer att utveckla inom jobbet är väll den sociala sidan att kunna träffas många på ett ställe dricka gott hänga, dansa osv. För att då utveckla den sociala rpn på då klubberna. I min syn på det så är det inte jätte aktiv att gå på då de nattklubber som finns i stan för att folk har annat för sig. Sedan så rpar jag ju Mc krim och tänker att man kan bygga en relation mellan de olika mc klubbarna på då en klubb osv. Sedan så kommer ju detta vara för de som även är icke krim på servern så att de ska kunna få ta del av detta utan att det bara ska vara en massa kriminallitet bakom det hela vilket jag tycker är roligare sätta att träffa nytt folk. Att träffa nytt folk är även kul för att personligen så är min sociala sida stark. Så att få igång klubben på ett sätt som gör så att den sociala rpn drivs framåt kommer jag att utveckla. Vet även med mig att det tidigare har fungerat bra på klubben osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har inom detta yrke är att jag tidigare samarbetat med en annan mc klubb som då hade Vanilla Unicorn. När jag jobbade där så var jag Säkerhetsvakt ansvarig, då höll jag koll så att alla säkerhetsvakter gjorde sitt jobb snyggt och ordentligt. Samt så var jag ju anställd i panelen så att jag kunde anställa folk som ville börja jobba så att det har jag också klämm på. Sedan så har man ju ett faktura system när man jobbar där för att kunderna ska kunna betala inträde och betala för alkohol osv. Det är ett system som jag vill förebygga inte ska abusas överhuvudtaget. Lite längre innan det så var jag säkerhetsvakt på Split Sides när det fanns som en nattklubb. Då hade jag koll så att fakturasystemet sköttes osv. Sedan så kan jag lite kommandon som tillhör detta yrke som t.ex /annons ... sedan att man kan använda sig av /twt för att skriva lite meddelanden i twitter för att dra in folk till Nattklubben. Sedan är jag ju bitr.chef på advokatbyrån (ÄR BEREDD PÅ ATT SÄGA UPP MIG!) så har koll på hur systemet med panel osv fungerar. Samt att eftersom jag är birt chef så vet jag hur man ska sköta själva administrationen inom yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka att vara aktiv minst 3 timmar var dag men vissa dagar kan det framkomma personliga anledningar till att jag inte kan vara aktiv men borde kunna vara tillgänglig via dc på telefon men bara inte ig.

Här är ett litet schema på min aktivitet:
Måndag: Borde vara aktiv mellan 20:00 - 22:30 pga träning (KAN ÄNDRAS) + Tidigare under dagen mellan 16:00 - 17:30
Tisdag: Mellan 16:00 - 22:30
Onsdag: 20:00 - 22:30 pga träning (KAN ÄNDRAS) + Tidigare under dagen mellan 15:00 - 17:30
Torsdag: Mellan 16:00 - 22:30
Fredag: Mellan 16:00 - 01:00

Under helgen är jag aktiv flertal timmar

OBS dessa tider kan ändras beroende på personliga skäl.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jajemän!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka