Accepterad 1.Adamo | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzi.89

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 1.Adam

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam 24 år växte upp med en kärlek till bilar. Men hans barndom var inte alltid så lätt. Skilda föräldrar och knappt några resurser gjorde vägen tuff för den unga drömmaren. Mellan de flyttande mellan föräldrarnas hem och kampen för att få ihop pengar för att klara vardagen, fann Adam en fristad i sin passion för bilar. Han tillbringade timmar i garaget, meckade mycket med sin pappa och utforskande bilvärlden mer och mer på youtube och internet, drömmande om en framtid där han kunde kombinera sin passion med sitt yrkesliv. Att jobba på Mekonomen blev Adam stora mål. Där kunde han inte bara omge sig med bilar varje dag, utan också hjälpa andra människor med deras fordon, kanske till och med göra deras liv lite lättare genom att hålla deras kära bilar i toppskick. Men vägen dit var inte lätt. Adam stötte på motgångar och hinder längs vägen. Han behövde kämpa för varje steg, slåss mot tvivel och osäkerhet, men han gav aldrig upp. Hans envishet och uthållighet drev honom framåt, som en motor som vägrar att stanna. Han kämpar fortfarande för sin dröm om ett jobb hos mekonomen och ett medborgarskap i Unive.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, Omtänksam, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär drömmer om att lämna den kriminella världen bakom sig en dag och bli polis och gripa alla kriminella avskum. Adam är beslutsam och driven. Han är ofta den som ställer upp för sina vänner och kollegor, och han är en person som inte ger upp lätt. Adam har svårt att hitta en balans mellan sitt arbete och sitt privata liv. Hans passion för sitt jobb gör att han ofta får ont i huvudet på grund av migränet han har. Adam vill ha en chans så att han kan få medborgarskap för unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med att ska intressanta så att alla andra människor i staden mår bra och är glada. Jag kan hjälpa till med att en människa kan utvecklas inom tiden. Jag kan hjälpa människor så att de uppnår sina specifika mål och det inkluderar ideer också för hur människan förändras.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara självisk utan att man kan både förlora och vinna scenarion. Man behöver inte bli arg för att man förlorar ett scenario. Det är också på ett sätt som hjälper den andra spelaren att lyckas, istället för att fokusera på att vinna själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm= vechile death match det är att man kör på någon utan anledning det är också när man använder sitt fordon som ett vapen rdm= random death match det är att man dödar någon utan anledning tex med vapen eller boxar någon till döds nlr = är att man inte får minnas hur man dog och när man dog och vart man dog. copbait= att man vill ha polisen efter sig för att man tycker det är roligt eller gör något olagligt så att man får deras uppmärksamhet Fear rp = att man inte är rädd om sitt liv. Tex om någon har kidnappat dig och säger vem jobbar du för och jag säger jag kommer inte säga sen säger de vi kommer skjuta dig och då säger jag skjut mig då är inte rädd Powergaming = att man inte rpar på skador när man krockar sunt förnuft = suntförnuft är när man lallar i tex /me eller går runt o slår personer Combatlog = Tex om man när i ett scenario så lämnar man för att man inte vill förlora och det är fel. Metagaming är när man typ snackar i discord och säger någon har dödat mig kom och hjälp mig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka