Accepterad 1.Adam | Medlem ansökning(k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Adam

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 1.adam

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Oliver Karlsson, han är 28 år gammal och växte upp i Stockholm, Sverige. Som person är Oliver inte för snäll, men inte för strikt, han lyssnar på människor, bryr sig om många människor, men när han måste göra något så gör han det rätt. Oliver kanske blir lite arg om folk inte lyssnar på honom och gör raka motsatsen till vad han säger. Han kommer från en familj där hans far är en maffios och har hört många hemska saker och sätt. Som ung hade han mycket pengar, vapen och droger. Detta kunde lätt ha resulterat i att han fick en ganska tuff uppväxt och inte hade det lätt i skolan. Nu när han var vuxen började han begå brott, men han tyckte också om att pyssla med bilar. Han har för närvarande inga vänner i den här lilla staden, men han är bra på att prata med människor och integrera sig i samhället. Han har ett par coola bilar, som en BMW m3-vagn som han har fixat mycket och nu har den 1550 hästkrafter, men han jobbar fortfarande ganska mycket med den dag ut och dag in

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en riktigt hög samt rolig rp. Jag kommer att se till så att i varje scenario jag är med i ska motparten har precis lika kul som jag har. Då det inte är viktigt att vinna varje scenario för att det ska vara kul. Så helt enkelt kommer jag att bidra med en hög rp, Socialrp, Rolig RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste vinna varje scenario för att det ska vara roligt. Man ska helt enkelt ha lika roligt från båda parterna. Även om man inte har vunnit det scenario man befinner sig i . Du ska ha lika kul i båda situationer. För att de ska spridas en rolig och hög rp nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Suntförnuft - betyder att man ska tänka realistiskt som om det vore irl. Fear Rp - Betyder att man ska värna om sitt liv i den situationen man befinner sig i. NLR - Man får inte komma ihåg något från scenariot ïnnan om du har dött. Powergaming - Du ska rpa på dina skador om du tillexempel har krockat eller ramlat. Där var några regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka