Accepterad 1.Adam | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417459725/

Ditt Hex-ID: 110000156db040d

Vad är din discord tagg? Adam.#2711

Vem var det som bannade dig? kalle

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1047280108517462056/1048401035577790535/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag är ny till rp och till polisyrket och kan därav inte så myclet. Vet dock vrf jag blev bannad för sexuellt ofredande. inte gjort något sånt. Den staffen som banna mig är inte staff längre och den är därav inte giltig och med det sagt begär jag en unban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade som vanligt, stängde av. hade mke plugg på senaste så nt kört på länge. Nu när jag försöker komma in står det att jae permabannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte vrf jae bannad, kan det ha göra med att vapenskåpet buggades? isf kolla logs för allt som hamna i mitt inventory lämnades tillbaka. Jag är som sagt ny till rp och ber om ursäkt ifall jag gjort något

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske kunnat läst reglerna en extra gång för att säkerställa att jag gjort rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, borde anävnda mig lite mer av suntförnuft men vet egentligen nt vrf jae bannad. Min rp var däremot inte den bästa kan jag erkänna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

bannen är som sagt oglitig då staffen inte är kvar, därav skulle en unban uppskattas

Nej den är inte ogiltlig betyder bara att en annan staff ska svara på denna

men ifall det är som du säger så kan du som mod ta ansvaret och svara. Det ska inte vara vidare problem med det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka