Nekad 0xvyntr0 | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! mojee.7

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405980696/

Ditt Hex-ID: steam:1100001562bdc18

Vad är din discord tagg? mojee6969

Vem var det som bannade dig? yren

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-20 180611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han inte kollade igen klippet tillräkligt nogrant och gjorde det slarvigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min cross till marja lisas och pratade med en grabb i telefon fasetime och högtalare och då sa han jag pratade i telefon med kolla en kines och då va ja precis brevid en grabb precis brevid han som ja visade på kameran. och då så bannade han mig för rassist i en timme. sedan skulle jag gå in och kolla på bannen. Därefter åt så såg jag att jag var bannad permanent för hets mot folk grupp. sedan hoppade jag support dirrekt för det var liksom inte så det hände och jag tänkte jag behöver inte hoppa support o kriga för 1 timmas ban. Men när jag hoppade support var det yren som drog in mig och då bad jag han vissa klippet och kollade igen det nogrant och vilket han inte värkade kunna. Liksom när någon pratar ser man på toggle name när någon pratar. Och då såg jag ju dirrekt att jag inte pratade och han men han säger att jag pratade och sa det sedan säger han att jag sa n ordet och då bad jag han sätta det i 0,25 och då hör man äno tydligare att jag inte pratade och att jag sa Hugo eller ugo för han inte trycka klart på prata knappen. Så jag tycker att detta var väldigt o profsionelt gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte den var felaktig för jag sa inte det som han trode ja sa. men sedan så lärde jag han att det är blått på namnet om man pratar men han vägrade lyssna och sedan så lätt e som att ja sa n ordet men sedan bad jag han setta klippet i 0,25 och då hör man klart o tydligt ¨u go¨ men det vägrar han också lyssna på.
kolla klippet nogrant och sätt i 0,25 ni kan även se att ja håller i en telefon i höger han men han ser tydligen it det sedan kan ni se att jag inte håller in push to talk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad för något sådant här för utt ända är att jag har blivit bannad för länge sedan när ja inte kunde så mycket regler så råkade jag säga något ooc och det har jag lärt mig mycket för men kommer inte håg mina gammla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu inte haft högtalare på telefonen fast det ska jag ju kunna ha utan att jag blir bannad för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag fattar ju vad felet är på bannen fast grejen e ju att jag blev bannad för det någon annan sa vilket man kan tydligt se.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka