Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041369156/
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas
Vad är ditt discord namn? 0x_sig#2071
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2021
Berätta om din karaktär. Mats Anderson, han är 20 år gammal. han hade en tuff uppväxt för han vart oftast mobbad på grund av hans ADHD. mats föräldrar skildes ganska tidigt när han bara var 8 år gammal. han har sen dess levt med sin mamma, linda och sim bror, Gustav. han har länge velat jobba med att fixa bilar för när han var liten så hjälpte han alltid sin pappa med att fixa bilar och han har älskat det sen dess. men några år senare så började han hänga med några kriminella snubbar från området och sen dess har han börjat vara med dom och göra olagliga saker. så han försöker söka jobb just nu för att komma ut och glömma de tiderna för det gick bra för han i skolan och mats mamma, linda är besviken att han använder så bra betyg för kriminella gäng och vill att han ska skaffa ett vettigt jobb
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill skaffa ett bra jobb, tjäna pengar och så. jag ska bidra i samhället och hjälpa folk och göra dom nöjda som alla gör mot mig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är den ända jag kör på och vill komma långt på den
Hur hittade du Unive? jag och min kompis sökte igenom servrar för att hitta någon bra så hitta vi denna och tyckte att den var bäst och börja köra på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? med att komma långt och ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha en bra upplevelse, lära känna folk, ha bra rp upplevelse och göra allt man kan göra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar bara på unive just nu
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas
Vad är ditt discord namn? 0x_sig#2071
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2021
Berätta om din karaktär. Mats Anderson, han är 20 år gammal. han hade en tuff uppväxt för han vart oftast mobbad på grund av hans ADHD. mats föräldrar skildes ganska tidigt när han bara var 8 år gammal. han har sen dess levt med sin mamma, linda och sim bror, Gustav. han har länge velat jobba med att fixa bilar för när han var liten så hjälpte han alltid sin pappa med att fixa bilar och han har älskat det sen dess. men några år senare så började han hänga med några kriminella snubbar från området och sen dess har han börjat vara med dom och göra olagliga saker. så han försöker söka jobb just nu för att komma ut och glömma de tiderna för det gick bra för han i skolan och mats mamma, linda är besviken att han använder så bra betyg för kriminella gäng och vill att han ska skaffa ett vettigt jobb
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill skaffa ett bra jobb, tjäna pengar och så. jag ska bidra i samhället och hjälpa folk och göra dom nöjda som alla gör mot mig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är den ända jag kör på och vill komma långt på den
Hur hittade du Unive? jag och min kompis sökte igenom servrar för att hitta någon bra så hitta vi denna och tyckte att den var bäst och börja köra på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? med att komma långt och ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha en bra upplevelse, lära känna folk, ha bra rp upplevelse och göra allt man kan göra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar bara på unive just nu