Nekad 0skar | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

o2xu

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? 0skar#5650

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Det beror helt på vilken dag det är, hur pigg jag är och om jag har något annat för mig. Om det ska vara mer exakt så blir det väl en 3-4 timmar på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem här på Unive drygt en månad, kanske inte exakt en månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/952641834096689202/1059242961830957126/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en helt vanlig RP:are men har mer permissions än en vanlig RP:are. En servervakt är ute och RP:ar helt vanligt men har också koll på vad som händer runt omkring sig. Ser servervakten en person som utför ett litet regelbrott så ska den svbannas eller kickas från servern, en svban är en timme. En servervakt gör det lättare för staffsen så att dem inte behöver ta itu med små lallare, så vi SV's kan göra det. Och en annan uppgift är att man ska vara en förebild för vissa spelarna här på servern så dem kan ta lärdom av oss så dem kanske också blir servervakt någon dag.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer ta arbetet på fullaste allvar och jag kommer ta hand om mitt arbete inom servervakt. Nu efter jag har varit bannad så känner jag att jag har blivit mer mognare än vad jag var förr. Jag har ju varit staff och servervakt här på Unive tidigare så jag har god koll på alla commands. Jag vill att alla som spelar på servern ska kunna ha kul och inte bli störd av dem som bara förstör i scenarion, jag vill bort med alla som inte kan hålla sig till reglerna. Jag som servervakt är här på servern för att hjälpa och både underhålla servern med bra RP samtidigt som jag håller koll på folk som bryter mot reglerna! Som servervakt vill man ju såklart förbättra RP:n på servern och det kan jag bidra med, till 100%.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom servervakt är att man abusar sin makt med perms. Ett tillexempel kan vara att man nyss blivit skjuten i ett scenario , så revivar man sig själv. Ett ennat exempel kan vara att man också är i ett scenario och då sätter man på toggleid för att kunna se vart spelarna gömmer sig på skärmen. Dessa abuses vill man hindra och det är absolut inte tillåtet. Och folk som abusar inom SV hör inte hemma här på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka