0sk4ar00
Medlem
- Meddelanden
- 79
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1109 — Övrigt
Anledning: Ljuger för staffs om att han förlorat vapen. Ber hans vän som är moddare ta de från hans stash och sedan ber om nya vapen från staffs. Du är nu bannad för följande: Ljuger för staffs och underhåller moddare.
Personal: Koki
Datum: 2026-06-15
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jo en kille som är moddare lootade hela min bil, enligt staffsen så kände jag honom men har inga pms med han eller något. Jag hade tydligen fått tillbaka lita av vapnerna vilket jag inte döljer då han glömt ta vapen från bilen. Har klipp där bilen försvinner och då ger staffsen tillbaka vapnerna men vi visste inte exakt hur mycket som moddarn tog då vi utgick från mitt klipp.
Tar du ansvar för det som hände? Nej då jag lovar att han som tog mina vapen kände ej mig. Om ni addar min dc så kan jag visa bevis att jag inte känner han o skit. Han glömde ta visa vapen, säkert för att han inte hade plats då jag hade ish 40 vapen in bilen. dc : 0sk4ar00
Vad har du lärt dig sedan dess? Att typ rapportera in ifall detta händer igen istället för att ignorera. Tänkte inte att det var så stor grej då jag fick tillbaka det och den moddarn glömt vapnen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge en ny chans då jag har varit ren sen unbann och jag lovade innan inget fubb vilket jag inte gjorde.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har klipp från när moddarn lootar min bil och en bild där han legit skrivert ut i forumet att han säljer mina vapen som HAN tagit av mig.ö
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja