Accepterad 0sc4r | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sc4r

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? SologoatZzZ

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Khaled Mohamed 2001-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, Lättaggro, Schysst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Khaled var ung så dog hans pappa i en skottlossning mitt på stan och alla på hans skola retade honom så han började på muy thai för att kunna visa de på hans skola vem som e boss. Sen dess så har han varit lättretad alltså lättaggro men annars så är han schysst. Han siktar mot att bli stadens om inte landets bästa gängmedlem för att sen kunna ge tillbaks på de som tog hans pappas liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska följa reglerna för att skapa så roliga senarion som möjligt. Jag ska göra senarion så rättvisa som möjligt för en bättre upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenarion roliga och inte bara gå för vinsten. Man ska ge motparten en chans att lyckas med sitt jobb i scenariot genom att tillexempel i ett rån använda rimliga vapen för ett rån och ge rimliga utbyten för gisslor och att getaway bilen/fordonet inte är en import som kör överdrivet snabbt eller att iallafall med mening göra något som gör att du får sakta ned eller ger motparten en advantage

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random death match och det innebär att man dödar någon utan anledning. Detta får man ej göra. Copbait: Innebär att man försöker få polisernas uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är riktigt schysst och gör allt för att alla ska trivas :)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka