- Meddelanden
- 1,953
- Reaction score
- 258
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons
Vad heter du IRL? .....
Vad heter du på discord? lilleman0
Hur gammal är du? 09
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2020 fast började seriöst 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så även att finnas utbildningar om hur man effektivt genomför husvisningar och presenterar fastigheten på ett snabbt och enkelt sätt. Det innebär att man får veta både fördelar och nackdelar med huset på ett sätt som ökar kundens intresse för att köpa. Vidare kommer jag att arbeta för att förbättra samarbetet med ansvariga på jobbet, vilket kommer att underlätta lösningen av problem och minska risken för både korruption och inaktiva. I ansträngningen att stärka vårt team kommer Jönssons anställda även att bli involverade i alla förändringsförslag, både från mig och andra kollegor. Genom att inkludera allas åsikter strävar vi efter att skapa ett bättre och mer sammanhållet team.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har hyfsat mycket då jag har kolla på yt hur man gör samt kompisar som jobbar och visar( vet hur man skapar hus mm)
Hur ofta kommer du vara inne? Spelar hela dagarna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? .....
Vad heter du på discord? lilleman0
Hur gammal är du? 09
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2020 fast började seriöst 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så även att finnas utbildningar om hur man effektivt genomför husvisningar och presenterar fastigheten på ett snabbt och enkelt sätt. Det innebär att man får veta både fördelar och nackdelar med huset på ett sätt som ökar kundens intresse för att köpa. Vidare kommer jag att arbeta för att förbättra samarbetet med ansvariga på jobbet, vilket kommer att underlätta lösningen av problem och minska risken för både korruption och inaktiva. I ansträngningen att stärka vårt team kommer Jönssons anställda även att bli involverade i alla förändringsförslag, både från mig och andra kollegor. Genom att inkludera allas åsikter strävar vi efter att skapa ett bättre och mer sammanhållet team.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har hyfsat mycket då jag har kolla på yt hur man gör samt kompisar som jobbar och visar( vet hur man skapar hus mm)
Hur ofta kommer du vara inne? Spelar hela dagarna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: